Магістратура. Освітня програма "Соціологія"
А. Назва спеціалізації – "Соціологія управління та маркетингових досліджень" (освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр").
Б. Кафедра, що готує спеціалізацію – кафедра галузевої соціології.
В. Куратор спеціалізації – Туленков М.В., д. с. н., проф.
Е. Опис спеціалізації:
1. Короткий опис - спеціалізація "Соціологія управління та маркетингових досліджень" передбачає вивчення студентами дев'яти навчальних дисциплін фундаментального та прикладного характеру, які не тільки надають можливість опанування ними відповідної системи професійних знань, але й сприяють формуванню комплексу професійних умінь, здатностей та компетенцій соціологічного дослідження соціально-управлінської та маркетингової діяльності, а також виконання виробничих функцій на відповідних посадах в структурах управління та маркетингу.
2. Мета навчання за спеціалізацією передбачає надання студентам системних знань і набуття ними необхідних умінь і навичок застосовувати отриманні знання для аналізу специфіки соціально-управлінської та маркетингової діяльності, проектування адаптивних структур менеджменту і маркетингу для соціальних організацій, прогнозування тенденцій розвитку структур менеджменту і маркетингу в умовах суспільних змін та глобальних трансформацій, а також виконання адміністративних функцій в управлінських та маркетингових структурах.
3. Можливості застосування отриманих знань: а) для участі у підготовці та реалізації різних видів наукових робіт; б) для розробки стратегій діяльності систем менеджменту та маркетингу; в) для здійснення соціологічного аналізу тенденцій розвитку структур менеджменту та маркетингу сучасних організацій; г) для здійснення експертного оцінювання ефективності управлінської та маркетингової діяльності соціальних організацій; д) для здійснення практичної організаційно-управлінської та маркетингової діяльності у формальних структурах соціальних організацій.
4. Результати навчання сприяють формуванню у студентів таких здатностей:
1) використовувати понятійний апарат, методологічний, методичний та технологічний інструментарій соціології для моделювання та прогнозування тенденцій функціонування організаційних систем менеджменту та маркетингу у сучасному суспільстві;
2) застосовувати сучасні соціологічні методики вимірювання ефективності управлінської та маркетингової діяльності, а також експертне оцінювання придатності використовуваних технологій управління організаційними та маркетинговими структурами на різних рівнях соціальної організації суспільного буття;
3) визначати на основі соціологічного підходу соціальні критерії, показники та механізми сталого функціонування та тенденцій сучасного розвитку організаційних систем управління та маркетингових структур в умовах глобального ринкового середовища;
4) розробляти на основі соціологічної методології адаптивні моделі менеджменту і маркетингу соціальних організацій, які функціонують в умовах глобальних змін і суспільних трансформацій.
1. Комплекс вибіркових дисциплін спеціалізації
Назва дисципліни |
Семестр, в якому викладається |
Кількість кредитів |
Форма контролю |
Лектор |
Теорія соціального управління |
3 |
4 |
іспит |
(Туленков М.В.) |
Соціологія організаційної взаємодії |
3 |
4 |
іспит |
(Туленков М.В.) |
Теорія управлінських рішень |
3 |
3 |
залік |
(Петренко –Лисак А.О.) |
Дослідницькі технології в соціології управління та маркетингу (магістерський дослідницький семінар) |
3 |
2 |
залік |
(Яковенко Ю.І.) |
Соціологія ринку |
4 |
4 |
іспит |
(Ніколаєнко Л.Г.) |
Соціологія маркетингу |
4 |
4 |
іспит |
(Набруско І.Ю.) |
Методологія та організація маркетингових досліджень |
4 |
4 |
іспит |
(Ковтуненко Е.С.) |
Соціологія влади |
4 |
3 |
залік |
(Яковенко Ю.І.) |
Системний аналіз в соціології |
4 |
3 |
залік |
(Туленков М.В.) |
Всього |
|
31 |
|
|