Соціологія споживання

Код дисципліни
ВБ2.02
Освітній ступінь
бакалавр
Освітня програма
Соціальні технології
Мова викладання
українська
Рік розробки навчальної дисципліни
2020
Кількість кредитів ECTS
4.00
Семестр
4
Тип
вибіркова
Підсумковий контроль
Залік
Робоча програма навчальної дисципліни (українською мовою)
Анотація
Навчальна дисципліна належить до дисциплін вільного вибору студента блоку «Соціальні технології економічної сфери: менеджмент та маркетинг». Дисципліна має на меті системне опанування студентами засад соціологічного дослідження феномену споживання в сучасному суспільстві та напрацювання умінь володіти відповідними методами та формами соціальних технологій трансформації практик споживання. Курс орієнтований на ознайомлення студентів з класичними та сучасними теоріями суспільства споживання, методами соціологічного дослідження поведінки споживачів, формування у студентів наукового розуміння соціального підґрунтя практик споживання. Навчальна дисципліна акумулює теоретичні та практичні знання про різні аспекти споживчої діяльності, спрямованої на задоволення та ідентифікацію потреб та інтересів соціальних груп. Вивчення курсу сприяє формуванню професійних і загальнокультурних компетенцій.