Сучасні соціологічні методи маркетингових досліджень

Код дисципліни
ВД1.01
Освітній ступінь
магістр
Освітня програма
Соціологія
Мова викладання
українська
Рік розробки навчальної дисципліни
2020
Кількість кредитів ECTS
4.00
Семестр
4
Тип
вибіркова
Підсумковий контроль
Іспит
Робоча програма навчальної дисципліни (українською мовою)
Анотація
Дисципліна «Сучасні соціологічні методи маркетингових досліджень» є дисципліною вільного вибору студента блоку «Методи емпіричних соціологічних досліджень». В ході цього курсу студент навчиться розробляти програму маркетингового дослідження, її методологічний та процедурний розділ, робочий план дослідження; калькуляцію дослідження; визначати необхідний метод збору інформації, розробляти інструментарій та польову документацію методу; створювати вибірку за існуючими принципами, розраховувати об’єм вибіркової сукупності та похибку вибірки; в разі необхідності проводити ручну обробку отриманої інформації; проводити теоретичний аналіз одержаного емпіричного матеріалу; теоретичний аналіз одномірних та багатомірних розподілів, проводити інтерпретацію отриманих результатів; розробляти висновки та практичні рекомендації за результатами маркетингових досліджень; підготувати підсумковий звіт за результатами маркетингового дослідження.